Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Blauwe Lotus Groningen. Meer weten? Ontdek meer
Debbie
22 jun 2026 om 22:33
De bezorging was goed. Ik had een Chinees rijsttafel besteld. De nasi kon er mee door de soep was heerlijk de babi pangang was taai en de foe Yong hai viel na 2 happen tegen. De trap tjonge was heerlijk.
Disna
22 jun 2026 om 21:42
We moesten 1.5 uur wachten op een maandagavond. Het meisje aan de telefoon zei dat het druk was, maar dat afhaal eten voorrang kreeg en het ongeveer een half uur zou duren. Wat we kregen was lauw en de nasi was een plakkerige en slijmerige bende.
Senna
22 jun 2026 om 19:36
Eten hier is altijd erg lekker :)
David
19 jun 2026 om 22:29
Excellent , never fails , portions are wonderful Davie from Scotland
Gina
19 jun 2026 om 20:54
goed eten snelle bezorging en het eten is goed heet/warm
Thomas
13 jun 2026 om 21:44
Het was echt heul heul erg zout allemaal…
Miranda
11 jun 2026 om 20:51
zeer goed eten, vriendelijke bezorger!
Margie
10 jun 2026 om 21:30
Zeer tevreden qua smaak, qua verpakking, qua bezorging, vriendelijk en beleefde jongen.
Whitney
8 jun 2026 om 22:28
the food is always delicious, 10/10
Denny
8 jun 2026 om 14:12
Goed eten, grote porties, op tijd bezorgd.
Gijs
5 jun 2026 om 23:57
Het eten was erg lekker en kwam snel, alleen ze hadden de verkeerde bestelling gebracht. Binnen 20 min was kwam er een nieuwe maaltijd aan. Dikke prima
Dijkema
5 jun 2026 om 21:38
ik had besteld en er kwam een noodgeval tussendoor.met het restaurant gebeld, de bestelling werd op pauze gezet en later als nog gebracht. En het was ook nog eens erg lekker. toppers